FIFA World Cup Qatar 2022™ akıllı telefon sponsoru vivo, turnuvadaki kampanyalar ve etkinliklerle futbolseverleri heyecanlandırdı
FIFA World Cup Qatar 2022™’nin resmi akıllı telefon ve tek akıllı telefon resmi sponsoru Vivo, turnuva boyunca düzenlenen “GIVE IT A SHOT” küresel kampanyası aracılığıyla dünyanın dört bir yanındaki insanları birbirine bağlayarak futbol coşkularını dünyayla paylaşmalarına olanak sağladı. onların sevdikleri.
Futbolseverler, 32 dev takımın 18 Aralık’ta büyük finale ulaşmak için mücadele ettiği, Arjantin’in finalde Fransa ile karşılaşıp güçlü rakibini yenerek üçüncü kez kupayı kazandığı Katar 2022™ FIFA Dünya Kupası’nda heyecanlı futbol maçlarının keyfini çıkarıyor. nefeslerini tutan maç. çıkardı FIFA ile iş birliği içinde olan vivo, kampanyalarıyla insanları sınırların ötesine taşıyarak dünyanın dört bir yanındaki futbol hayranlarının FIFA Dünya Kupası Katar 2022™’nin unutulmaz anlarını, memnuniyetlerini ve coşkularını paylaşmalarını sağladı.
Dünya çapındaki futbol taraftarları #vivoGiveItAShot söz konusu
Dünyanın lider teknoloji şirketi Vivo, turnuva boyunca futbol coşkusunu paylaşmak, özel anları yakalayıp izlemek isteyen futbolseverlerin heyecan ve memnuniyetlerini sevdikleriyle ve dünyayla paylaşmalarını sağladı ve tüm dünyada birliktelik duygusunu aşıladı. dünya. Futbol hayranlarını #vivoGiveItaShot hashtag’ini kullanarak Instagram hesaplarında vivo veya futbol öğeleri içeren fotoğraf veya görseller paylaşmaya teşvik eden #vivoGiveItAShot kampanyasının ilk ayağında, katkıda bulunan en yaratıcı 10 kullanıcı bir vivo telefon ve bir futbol topu kazanacak kadar şanslıydı. top. 14 Kasım’da başlayan ve 31 Aralık’ta sona erecek olan kampanyanın ikinci ayağında katılımcılar, özel vivo veya FIFA eserlerini kazanmak için özel vivo filtreleri ve #vivoGiveItAShot hashtag’i ile TikTok’ta kutlamaya değer anları paylaşmaya davet ediliyor. #vivoGiveItaShot ve #vAreHereToShare kampanyalarının bir parçası olarak vivo, heyecan verici çevrimdışı TikTok sokak mücadeleleri ve sınır ötesi sohbetler için ünlü sokak futbolcusu Jack Downer ile iş birliği yaparak özel konukları FIFA Dünya Kupası Katar 2022™’yi stadyumlarda canlı izlemeye davet etti. Aynı zamanda bir Hayran Fotoğrafçı Programı vardır.
Birlikten güç alan unutulmaz bir festival
Futbol ve müziğe olan tutkuyu birleştiren vivo, FIFA Fan Festival™ aracılığıyla dünyanın dört bir yanındaki futbol hayranlarını da birbirine bağladı. Ortadoğu’nun iki tanınmış DJ’i DJ Khaled Mamdouh ve DJ Cosmicat, Katar 2022™ FIFA Dünya Kupası kapsamında dört farklı gün boyunca binlerce futbolsevere müzik ziyafeti verdi. Bayrak dansçılarının eşlik ettiği DJ’ler, klasik hit modüller ve mükemmel remix’lerle kalabalığı heyecanlandırarak atmosferi bir üst seviyeye taşıdı.
Turnuvanın başarılı bir şekilde düzenlenmesinde önemli bir rol oynayan vivo, etkinlik sırasında kendilerine şube başkanına amiral gemisi akıllı telefonlar sağlayarak FIFA World Cup Qatar 2022™ grubunun en son teknolojilerle daha verimli çalışmasına olanak sağladı.
“İnsanlığın Sevinci” misyonuyla çalışan bir marka olarak vivo; sporun, markalar ve kullanıcılar arasında duygusal bağlar kurabileceğine ve spor etkinliklerine sponsor olmanın, “Daha Yerel, Daha Küresel” stratejisi doğrultusunda markanın dünyadaki ayak izini güçlendirdiğine inanıyor. Spark Ni, Vivo Kıdemli Başkan Yardımcısı ve CMO “FIFA World Cup Qatar 2022™’nin Resmi Akıllı Telefonu olarak, bu tarihi spor etkinliğinin başarısında oynadığımız önemli rolden gurur duyuyoruz. FIFA ile olan işbirliğimiz, dünyanın dört bir yanındaki hayranları birbirine bağlamaya yardımcı oluyor. “Katar 2022™ kampanyaları, tüm ırk ve cinsiyetten futbol taraftarları arasında büyük ilgi gördü. Stratejik spor pazarlamasının, vivo’nun önde gelen akıllı telefon teknolojisini ve yeniliklerini dünya çapında daha geniş kitlelerle paylaşmak için değerli bir kanal olabileceğine inanıyoruz.”
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı